Jak zamontować chip na rowerze?

Jak zamontować chip na rowerze? Na to pytanie szukałem odpowiedzi w internecie przed swoim startem w opisywanym wcześniej wyścigu szosowym. Niby wszystko zostało jasno wytłumaczone, gdy odbierałem zestaw startowy dzień przed wyścigiem, ale wątpliwości jakieś były. Ostatecznie okazało się, że wszystko zrobiłem jak należy i nie musiałem niczego poprawiać. Widziałem różnego rodzaju chipy rowerowe, ale z tym spotkałem się po raz pierwszy więc pewnie stąd moje obawy. W celu zilustrowania sposobu montażu chipu oraz numerów startowych wykonałem kilka zdjęć.

numer startowy na koszulceZ tyłu, na kieszonkach koszulki rowerowej przyczepiłem otrzymane dwa numery startowe. Nie były to sztywne numery zakładane na kierownicę roweru z przodu jak w wyścigach górskich.

chip na widelec roweruTak wyglądał chip, który należało przyczepić do widelca roweru. Przez te cztery otwory przeciąga się plastikowe paski zaciskowe.

chip rowerowy w środkuTak wygląda chip rowerowy w środku. Taka konstrukcja powoduje, że sam chip nie styka się z widelcem. Gdyby się stykał to odczyt mógłby być niepoprawny.

jak zamontować chip na rowerzeTak wygląda zamontowany chip na widelcu.

rower szosowy z zamontowanym chipemA to mój stary, wysłużony rower, na którym startowałem.

Skomentuj

