Wczorajsze wyniki treningu na rowerze

Z kronikarskiego obowiązku i dla własnej wiedzy i późniejszych porównań oraz wyciągania wniosków publikuję statystyki treningu na szosówce jaki przeprowadziłem wczoraj, czyli w niedzielę. Tym razem wybrałem trasę z mniejszą ilością ścieżek rowerowych. Głównie jechałem więc po szosie, wiatr był dość mocny, głównie boczny, na niektórych odcinkach udało się załapać wiatr w plecy, gdzie indziej wiało w twarz.

Prędkość średnia do rozjazdu: 28,6 km/h (rozjazd był bardzo długi, gdyż zmęczyłem się szybką jazdą, więc prędkość ostatecznie spadła do 25,6 km/h).

Dystans: 30 km; Czas jazdy: 1:16; Maksymalna prędkość: 49,4 km/h

Był to dopiero trzeci trening w krótkim odstępie czasu. Jest jeszcze dużo do poprawy. Na razie odpuszczam utrzymywanie stałej prędkości na lekkich podjazdach i np. jadę około 31 km/h na prostej, a gdy zaczyna się wzniesienie ja zamiast mocniej nacisnąć na pedały to zwalniam do około 25 km/h. W takich momentach odczuwam jeszcze spory ból w udach i moja psychika na razie po prostu nie jest w stanie sobie z nim poradzić. Unikanie bólu jest zakodowane w naszych genach. Wiem, że w miarę zaawansowania treningów powinienem trochę lepiej zwalczać ból, doświadczyłem tego w poprzednim sezonie. Czas pokaże co z tego wyjdzie. W tym momencie pobicie średniej 32 km/h przez godzinę jazdy jest daleko poza moim zasięgiem.

Dziś też zapowiada się dobra pogoda, a wtedy zawsze trudno jest mi powstrzymać się przed wyjściem na rower. Chociaż wiem, że powinienem sobie zrobić czasem dzień czy dwa przerwy. Z drugiej strony, nie robię jeszcze takich kilometraży, aby musieć się regenerować dłużej niż 24 godziny.

Skomentuj

