Trening na szosówce

trening na szosówcePięknie nam się wiosna zaczęła. Pogoda jest jak na razie wyśmienita. Trochę ostatnio mocno wiało, a ja żałowałem, że właśnie tego dnia nie mogłem wyjść na rower. Zaraziłem ostatnio grypą czy jakąś wirusówką i nie mogę uskuteczniać treningu na szosówce pewnie przez jakieś dwa tygodnie. Jestem niepocieszony.

Chciałbym wyznaczyć sobie jakieś sportowe, rowerowe cele na ten rok więc mam teraz trochę czasu, aby o tym pomyśleć. Najistotniejsze w moim przypadku wydaje się zwiększenie masy mięśniowej, bo ciągle brakuje mi 5 kilogramów do normalnej wagi przy moim wzroście. Docelowo chciałbym dorzucić jednak jakieś 7, 8 kilogramów, tak aby ważyć te 80 kg. Wiem, że są zawodowi kolarze ważący 72 kilo przy około 190 wzrostu, ale ja czuję się pewniej, gdy mam te kilka kg więcej.

Niestety, jazda na rowerze nie sprzyja budowaniu masy więc nie mam pojęcia jak mi to wyjdzie. Na razie trening na szosówce odkładam, dopóki nie powrócę do zdrowia.

Chyba założę tu zakładkę: moje cele, aby łatwiej było mi notować swoje postępy. Gdy bowiem nie stawiam sobie celów i terminów, kiedy te cele osiągnę, to tak jakbym w ogóle tych celów nie miał.

Skomentuj

